نخ های ساده (PDO) : یک روش استفاده از نخ‌های PDO هست که در ان از نخ‌های جذب شونده زیر پوست استفاده میشود. برعکس نخ‌های سیلوئت که خودشان پوست را لیفت می کنند، نخ‌های PDO فقط با تحریک بافت اطراف باعث جوانیه پوست میشوند. خود نخ‌ها به تدریج تحلیل میروند و جذب میشوند اما قبل از ان پوست رو تحریک میکنند تا کلاژن، فیبروبلاست و رگ‌های بیشتری در کنار ان به وجود اید بنابراین پوست به شکل طبیعی صافتر و جوانتر میشود. به این صورت چین و چروک ها کمتر شده و منافذ پوست کوچکتر میگردد و پوست ساختار سفت و جذابی پیدا میکند. از مزایای این روش ان است که بسیار طبیعی است، جای زخم یا اسکار باقی نمیگذارد و نخ‌ها کاملا جذب میشوند به علاوه این که این روش قابل تکرار است و از سن ۲۵ سال به بالا میتوان از ان استفاده کرد. خود نخ ها در عرض ۴ تا ۶ ماه جذب میشوند اما بافت جوان ایجاد شده در اطراف انها میتواند ۲ تا ۳ سال دوام داشته باشد.
نخ‌های کاگ (خاردار) : نوع دیگه از نخ‌های PDO نخ های خاردار یا کاگ هست که بیشتر برای لیفت استفاده میشوند . خارهای این نخ به بافت های زیر پوست گیر کرده و انها رو بالا میکشد. تحریک خارهای این نخ باعث تولید کلاژن میشود و پوست را سفت میکند. این نوع نخ هم در عرض چند ماه جذب میشود.
نخ سیلوئت: یکی از روش های مورد استفاده در لیفت صورت استفاده از نخ های سیلوئت است. این نخ از مواد قابل جذب از جنس پلی لاکتیک اسید است و به این نوع نخ، نخ دو جهته نیز میگویند. در واقع سیلوئت یک نوع نخ کاملا جذبی است که اثرش بیشتر از هجده ماه باقی میماند. بعد از جذب شدن نخ کلاژن طبیعی نخ جایگزین ان میشود و به این ترتیب ظاهر فرد جوانتر میشود. نخ سیلوئت برای لیفت فک ،خط اخم ، خط خنده‌ی کنار لب و همینطور گردن،ابرو و گونه بسیار مناسب است و بلافاصله در هر ناحیه که استفاده میشود لیفتینگ واضح، آنی و موثر و بدون عارضه دیده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up